Hopp til innhold

Bjørnåsen Hus C

Attraktiv beliggenhet ved idrettsanlegg og natur

Nøkkelinfo

Adresse
Bjørnåsveien 43-57

Parkering
Felles garasjekjeller

Antall leiligheter
20

Type leiligheter
2 til 5 roms

Utbygger
Selvaag Bolig ASA

Ferdigstilt
2012

Generelt om eiendommen

Bjørnåsen Hus C består av 20 leiligheter. Attraktiv beliggenhet ved idrettsanlegg og natur. Eiendommen har 3 etasjer, alle leilighetene har adkomst fra både trapp og heis. Leilighetene er lyse og fine med laminatgulv, lys kjøkkeninnredning med hvitevarer og pent fliselagt bad med gulvvarme. Alle leilighetene har balkong. Heis fra leilighetene fører direkte ned til garasjeplasser under bakken.

Bjørnåsen kan tilby det aller meste man kan ønske seg av et nærmiljø. Boligfeltet ligger vestvendt, lyst og luftig og med gode solforhold med umiddelbar nærhet til naturen. Det er lite trafikk og mulighetene for fritidsutfoldelse er gode både for voksne og barn. Kort vei til både skoler, barnehager og kollektivtransport.

Ønsker du å leie hos Selvaag Utleiebolig?

Er du interessert i å leie bolig hos oss, så fyll ut søknadsskjemaet ved å klikke på linken under. Vår eiendomsforvalter vil da ta kontakt med deg for å avtale nærmere om videre prosess.

Søknadsskjema

Jeg hjelper deg gjerne!

Wojciech Wajda

Offentlig transport

Buss
71,72 og 77 kun få minutter fra eiendommen

Avstander

Barnehage
Bjørnåsen barnehage 3 min 0,3 km

Skoler
Seterbråten barneskole – 4 min/300 m
Bjørnholt ungdomsskole – 13 min/900 m

Dagligvare/handel
Coop Extra Bjørndal 11 min/800 m
Rema 1000 Bjørndal – 14 min/1 km

Nabolagsprofil

Opplevd trygghet
87 / 100 Veldig trygt

Kvalitet på skolene
72 / 100 Bra

Naboskapet
71 / 100 Godt vennskap

Praktisk informasjon for Bjørnåsen Hus C

  • Bjørnåsen Hus C har et garasjeanlegg med 20 parkeringsplasser for utleie. Prisen for å leie en parkeringsplass er kr 450 per måned. Kontakt eiendomsforvalter dersom du ønsker å leie en parkeringsplass.

  • Pent opparbeidet uteområde med lekeplass, benker og beplantning.
  • Telia er leverandør av TV og internett.

  • Vår samarbeidspartner er Ustekveikja energi.

    Ved inngåelse av leieavtalen vil Leietaker automatisk få strøm levert av Utleiers leverandør, fra overtagelsesdatoen. Leietaker står deretter fritt til å velge en annen strømleverandør, avtalen med Utleiers leverandør har ingen bindningstid. Utleiers leverandør vil innhente nødvendig informasjon for å starte leveransen. Leietaker samtykker ved signatur på leiekontrakten til å oppgi disse opplysningene.

  • Alle leiligheter er utstyrt med komfyrvakt som overvåker platetoppen på kjøkkenet. Komfyrvakten består av to deler; komfyrstikkontakt og sensor.

    Komfyrstikkontakt
    Komfyrstikkontakten har integrert elektronikk og er plassert under platetoppen. Tilkomst for denne er via skap ved siden av komfyren.

    Sensor
    Sensoren er festet under ventilator over platetopp. Sensor og komfyrstikk er programmert og klar til bruk. Fjernes sensor fra plassering, kobler komfyrvakt ut.

  • I kjøkkenbenk under vaskeskapet og oppvaskmaskin er det installert lekkasjestopper med føler for å detektere lekkasje på gulvet, og automatisk stenge vanntilførsel ved oppdaget lekkasje.

    Hvis denne utløses så må alt vann tørkes opp. Kontakt vaktmester ved spørsmål om dette.

  • Dersom du skulle oppleve avvik eller har generelle tilbakemeldinger, kontakt vaktmester Christian eller eiendomsforvalter Wojciech på e-post.

    Beskriv feilen og om mulig legg ved bilder.

    Eksempel på avvik kan være problemer med komfyrvakten, aquastop, feil på sikringer, mistet nøkler eller bossbrikke o.l.

  • Disse reglene er laget som retningslinjer for å holde ro og orden på eiendommen, og for at alle innen fellesskapet skal ta hensyn til hverandre og trives der.

    Som leietaker hos Selvaag Utleiebolig forplikter du deg til å følge husordensreglene når du signerer leiekontrakten.

    Se husordensregler ved å klikke her

  • Dyrehold er ikke tillatt uten Utleiers skriftlige forhåndssamtykke.

    Leietaker kan likevel holde dyr dersom gode grunner taler for det, og dyreholdet ikke er til ulempe for Utleier eller andre brukere av eiendommen.

  • Det er ikke tillatt å røyke i leiligheten, i eiendommens innvendige fellesarealer, inkludert garasjeanlegg, eller i umiddelbar nærhet av inngangsdører eller ytre fasader, inkludert svalganger.

    Røyking utendørs skal ikke være til sjenanse for andre beboere. Sigaretter må stumpes i egnet askebeger.

  • Innboforsikring er forsikringen du ikke må glemme!

    Som leietaker hos oss er du forpliktet til å tegne, og til enhver tid ha, en virksom innboforsikring som på vanlig måte ved innbrudd, brann, vannskade, skadedyrsanering m.v., dekker alt i boligen din som ikke er fastmontert, eksempelvis frittstående møbler, klær, elektronikk, pyntegjenstander og sportsutstyr.

    Skadedyr er et økende problem, ettersom at vi reiser mer enn tidligere og lettere blir utsatt for smitte eller at man får med seg skadedyr hjem i bagasjen. Som leietaker hos oss er du kontraktsbundet til å ha en innboforsikring som også dekker bekjempelse av skadedyr og innsekter i boligen.

  • Ved tilbakelevering av leiligheten, vil leietaker delta på befaring sammen med eiendomsforvalter og/eller vaktmester.

    Tilbakelevering skjer på hverdager mellom 08:00 – 15:00.

    Ved manglende fremmøte til avtalt tid, vil du bli belastet med et gebyr på kr. 500,-

    Se sjekkliste for utflytting klikk her

  • Som leietaker hos oss vil du få tilsendt faktura på e-post direkte fra vårt fakturasystem Unite Living. Husleien forfaller forskuddsvis den første i hver måned og det er ikke mulig å flytte denne datoen. Fakturaen sendes ut cirka 20 dager før forfall. Bankkonto og KID-nummer for betaling av husleie finner du på din faktura.

    Min Side i Unite Living finner du kontrakten din og oversikt over dine fakturaer og  innbetalinger.

    Dersom du har spørsmål som gjelder din faktura kan du ta kontakt med oss på okonomi@selvaagutleiebolig.no

  • Vakttelefonen er kun for nødstilfeller og ment for akutte situasjoner som ikke kan vente.

    Ved alvorlige hendelser som brann, personskader, vold etc. ring alltid nødetatene først.
    Gi en klar og detaljert beskrivelse av problemet for rask og effektiv hjelp.

    Brann: 110
    Politi: 112
    Ambulanse: 113